Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 18. januar 2012

Dagens fristelse..

Verdens beste sjokoladekake,synes jeg da!!
6 egg
500 gr sukker
Piskes til eggedosis
Sikt i :
320 gr mel
3 ts bakepulver
3 ts vaniljesukker
Smelt å ha i :
1 plate kokesjokolade
300 gr margarin
3 dl vann

Stekes i langpanne på  170 gr i ca 40 min

Fyll:
Smelt sammen:
200 gr margarin
1 plate kokesjokolade
6 ss ferdig kaffe
400 gr melis
litt kokos

Tas over kaken når den er lunken..

7 kommentarer:

top of the moon sa...

MÅ prøves!!! Venter til jeg får tai Tine Meieri igjen! Det MÅ være med i glasuren =) Plakaten var bare hÆrlig! God regnfull onsdag til deg

Annfrid sa...

Først gratulerer med galeriplass, det var veldig fortjent!!!

Kake er alltid fristende:-)

Klem Annfrid

Trådsnella sa...

Noteres! Ser digg ut, å det er så godt med slike langpannekaker som kan spises over mange dager ;)

KLemmer

Lisette sa...

Hmmm...må prøve denne også da! Takk for at du er min nye kokka;)

Karianne Vikse sa...

Hei. Så deilig, dette skal prøves i dag. Håper jeg holder meg Calm og ikkje kvalm, etter å ha spist alt? Du er vel temmelig reise syk nå, din heldige dame. Klem fra Karianne

Unknown sa...

Mmmm, det var litt av et innlegg på en onsdag!!
hehe:)
Nå fikk jeg veldig lyst på sjokkiskake!! MÅ prøve denne til helgen tror jeg gitt:)

Fabelaktig sa...

Den oppskriften så god ut!

Happy lillelørdag til deg!
klem og smil